طرز تهیه خوراک سوسیس ایتالیایی

آموزش آشپزی و خانه داری نوین

  • طرز تهیه کیک خوشمزه و بسیار راحت وانیلی
  • طرز تهیه بادمجان شکم پر شمالی با گردو و گوشت چرخ کرده ساده و سریع
  • طرز تهیه کیک یخچالی شکلاتی خانگی خوشمزه با نشاسته ساده و سریع
  • طرز تهیه کیک یزدی با ماست با پیمانه بدون همزن برقی ساده و سریع
  • طرز تهیه غذای رژیمی با برنج و سبزیجات برای شام دو نفره ساده و سریع

طرز تهیه خوراک سوسیس ایتالیایی

۹۱ بازديد
۰ ۰

طرز تهیه خوراک سوسیس ایتالیایی

مرحله اول

برای تهیه خوراک سوسیس ایتالیایی خوشمزه پس از اینکه پیاز ها را به صورت خلالی و در ابعاد درشت خرد کردید یک ماهیتابه را بر روی اجاق گاز قرار داده و مقداری روغن و به آن اضافه کنید هنگامی که روغن داغ شد پیازها را درون تابه ریخته و تفت دهید .

مرحله دوم

در مرحله بعد پس از اینکه پیاز داغ سبک و شیشه ای شد رب گوجه را همراه با ادویه های مخصوص نمک و فلفل قرمز و فلفل سیاه و زردچوبه به پیاز اضافه کنید و مواد را با هم مخلوط کرده و تفت دهید هنگامی که طلایی رنگ شده اند و بوی خامی مواد گرفته شد اجاق گاز را خاموش کنید .

مرحله سوم

در مرحله بعد سوسیس و فلفل دلمه ای را به صورت جداگانه سرخ نمایید حالا مواد سرخ شده را به سس خانگی آماده شده اضافه نمایید . مواد را به خوبی با هم مخلوط کنید سپس نصف استکان آب ولرم به آن اضافه کنید و و مواد را به خوبی با هم مخلوط نمایید .

مرحله چهارم

در این مرحله درب ظرف را بسته و آن را بر روی حرارت ملایم اجاق گاز برای مدت زمان ۱۵ الی ۲۰ دقیقه قرار دهید تا حسابی جا افتاده و پخته شود . اکنون میتوانید خوراک سوسیس خود را همراه با نان باگت تازه مصرف نمایید .

بهترین زمان سفر به رم

بهترین فصل برای سفر به رم از نظر قیمت، در فصل زمستان (از ماه دسامبر تا اواخر فوریه) است. در واقع در این فصل شهر خلوت بوده و تقریبا خالی از گردشگر است و قیمت هتل‌ها و بلیط بسیار پایین است. بهترین فصل برای تور رم از نظر آب و هوا در فصل بهار (از ماه آپریل تا اواخر می) است که در این ماه‌ها رم بهترین آب و هوا را برای پیاده روی و گشت و گذار تاریخی دارد.

جاذبه های گردشگری رم اینجا ببینید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.